Toate echipamentele noastre sunt acoperite de o garanție de 24 de luni. Oferim servicii de garanție și post-vânzare în centrele de service autorizate din Moldova RE-SERVE și RIALTO-STUDIO.
Pentru întrebări despre service în garanție și după garanție, sunați la numerele specificate în cupoanele de garanție.
Dacă întrebarea dvs. nu este rezolvată dintr-un motiv, contactați-ne
0- / 22 / -55-00-55 GSM 060575252
Sau scrieți pe e-mail: [email protected]
Dragă cumpărător!
Vă mulțumim că ați ales să achiziționați electrocasnice în magazinul nostru online.
Vă oferim garanția de la producător la produsele achiziționate în magazinul online INTEGRAMARKET.MD, cu o singură condiție să respectați condițiile de exploatare conform manualului de utilizare.
Întru evitarea neînțelegerilor la achiziționarea oricărui produs, cereți vânzătorului să verifice funcționalitatea și completitudinea produsului în prezența dumneavoastră.
Verificați ca manualul de utilizare să fie în limba română sau rusă și ca talonul de garanție să fie completat corect. Taloanele de garanție incomplete sau fără aplicarea ștampilei sunt nevalabile.
Serviciile de reparație în baza garanției nu sunt prestate în următoarele cazuri:
· Produsul nu este folosit conform destinației, după cum indicat în manualul de utilizare; sau nu este utilizat în condiții casnice;
· Produsul a fost dezasamblat și reparat de cumpărător, dar nu de centrul de deservire;
· Componente ale produsului cum ar fi suprafețele de sticlă nu cad sub incidența garanției;
· Defecțiunea a apărut ca urmare a exploatării, transportării sau păstrării neglijente, acumulării de murdărie în exteriorul și interiorul produsului;
· Produsul are defecțiuni mecanice vizibile;
· Defecțiunea este rezultatul pătrunderii obiectelor, lichidelor străine în interiorul produsului;
· Defecțiunea a apărut din cauza diferenței parametrilor de livrare a curentului electric în rețea;
· Defecțiunile au apărut în rezultatul supraîncărcării;
Dacă termenul de garanție a expirat sau garanția nu prevede defecțiunea apărută, costul lucrărilor de reparație se achită de cumpărător.
Schimbarea sau returnarea produsului cu restituirea costului prețului cumpărătorului se efectuează în termen de două săptămâni din data procurării, în conformitate cu Legea cu privire la protecția consumatorilor, dacă aveți bonul de plată, ambalajul, conținutul produsului și acesta a fost păstrat conform recomandărilor.